Doordeweekse avond

Henrik

Doordeweekse avond

Postby Henrik » Fri Jun 10, 2016 10:28 am

Beste LOTR-ers,

Laat ik even voorop stellen dat ik (nog) geen lid ben. Ik denk dus ook zeker niet dat ik me met interne zaken als speeldagen denk te kunnen bemoeien.

Dat gezegd hebbende: ik kom zelf uit Driebergen, heb in Zeist gewoond en woon nu in Werkhoven. En ik ben wargamer! Dus ik ben zeer geïnteresseerd in jullie groep.

Ik loop alleen al een tijd tegen een hekel punt aan: jullie spelen altijd in het weekend. En dat is voor mij, als vader van drie jonge kinderen, heel erg lastig. Na een week werken is mijn vrouw altijd blij dat ik op zaterdag er weer ben. En dan heb je nog familiebezoeken etc.

Nu speel ik om de week op vrijdagavond bij BOD Utrecht. Een perfecte tijd en ook maar een kwartiertje rijden. Alleen is het publiek daar wat ouder en games veelal historisch. Ook leuk, maar mijn spelletje is toch echt Infinity.

Zijn er meer mensen die graag op een doordeweekse avond zouden willen spelen?

Zo niet officieel via de club, dan toch wel gewoon bij elkaar thuis.

Ik hoor graag van jullie!

Groet,

Henrik
Jacob Boersma

Re: Doordeweekse avond

Postby Jacob Boersma » Mon Jun 13, 2016 7:47 pm

Henrik,

Op elke vrijdagavond en vaak ook woensdagavond wordt er gespeeld in Amersfoort bij de Fallen Angels. Daar zijn een paar fanatieke Infinity spelers bij (wel afspreken via het forum, http://www.the-fallen-angels.nl, want het wordt niet zo vaak gespeeld dat je er van op aan kunt).
Alternatief is de Infinity Utrecht groep op Facebook (besloten groep, moet je toegang voor aanvragen).
Henrik

Postby Henrik » Tue Jul 12, 2016 12:08 pm

Dank je wel.

Ik ben laatst bij Fallen Angels geweest. Het is een stuk verder rijden dan Zeist en ik ben ook niet kapot van de verplichte bardienst als je lid wordt. Dat gaat hem denk ik niet worden.

Ik vind het prima om contributie te betalen (ook voor LotR Zeist trouwens) als dat betekent dat ik gewoon op een goede locatie terecht kan voor een spelletje.
Jacob Boersma

Postby Jacob Boersma » Sun Jul 17, 2016 6:07 pm

De afstand kan ik weinig aan doen, maar de bardienst kun ke ook afkopen. Dan is het duurder natuurlijk, maar relatief niet duurder dan LotR Utrecht als je regelmatig speelt.

Maar je bent uiteraard van harte welkom in Zeist.
Henrik

Postby Henrik » Tue Aug 01, 2017 8:08 pm

Een jaar geleden postte ik dit topic. :)

Intussen woon ik in Driebergen én zie ik dat jullie avonden aan zijn gaan bieden! Dat biedt mogelijkheden. :)

Kan ik een keertje langskomen?